Ejendomsmægler info. Til brug ved hussalg

På denne side kan ejendomsmæglere finde relevante informationer om

VALHAL Grundejerforening, til brug i f.b.m. salgsopstillinger m.v.

- Der er medlemspligt til VALHAL grundejerforening. Gældende for alle ejendomme/grunde på: Thorsvej, Lokesvej, Nornevænget, Baldersvej, Odinsvej, Ydunsvej og Freiasvej.

- Kontingentet opkræves i maj måned og gælder for perioden 1. januar - 31. december. Aktuelt kontingent kan ses på denne side: BESTYRELSEN | ØKONOMI . Der er ikke yderligere udgifter/bidrag til foreningen.

- Restanceoplysninger i f.b.m. refusionsopgørelse kan fås gratis oplyst ved at sende mail med dette ene spørgsmål til kassereren. Mailoplysninger på denne side: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Der er ikke fællesgæld i foreningen.

- Der betales ikke indskud.

- Foreningen har ikke en kassekredit.

- VALHAL Grundejerforening driver ikke antenneforening. Fællesantennen varetages af: KNV-AL.dk

- Oplysninger om formand og kasserer kan findes her: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Seneste regnskab, budget og bestyrelsesreferater findes her: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Seneste generalforsamlingsreferat findes her: GENERALFORSAMLING .

- Nyeste kopi af vedtægter findes her: GENERALFORSAMLING .

- Der er ikke noget ordensreglement.

- Foreningens CVR-nummer: 32 87 41 26

-Fremsendes der, fra mægler/sælger, dokument(er) til udfyldelse eller bedes der fremsendt frit tilgængelige dokumenter. Pålægges disse, for returnering, et gebyr på 300,-

Der er yderligere et gebyr i forbindelse med en overdragelse/navneændringer på 300,-

Samlet udgift kan beløbe sig til 600,-