Før, under og efter - i forbindelse med hussalg i VALHAL Grundejerforening

HUSSÆLGER:

I forbindelse med hussalg, har ejendomsmægleren brug for en del informationer.

Alle dem som grundejerforeningen kan/skal oplyse om, findes nederst på denne side.

HUSKØBER:

Når I køber hus i VALHAL's område, bliver I samtidig medlem af VALHAL Grundejerforening.

På vores hjemmeside kan I læse meget mere om foreningen og vores gøremål.

I er altid velkommen til at kontakte medlemmer af bestyrelsen, hvis I ønsker noget uddybet.

NYE I VALHAL - HVEM ER I?

Vi har brug for lidt info om jer, så I kan modtage mails og beskeder m.v. fra os.

I bedes hurtigst muligt udfylde medlems-info-formularen der kan findes  PÅ DENNE SIDE

Ejendomsmægler info. Til brug ved hussalg

- Der er medlemspligt til VALHAL grundejerforening. Gældende for alle ejendomme/grunde på: Thorsvej, Lokesvej, Nornevænget, Baldersvej, Odinsvej, Ydunsvej og Freiasvej.

- Kontingentet opkræves i maj måned og gælder for perioden 1. januar - 31. december. Aktuelt kontingent kan ses på denne side: BESTYRELSEN | ØKONOMI . Der er ikke yderligere udgifter/bidrag til foreningen.

- Restanceoplysninger i f.b.m. refusionsopgørelse kan fås gratis oplyst ved at ringe med dette ene spørgsmål til kassereren eller formanden. Telefonnummer på denne side: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Der er ikke fællesgæld i foreningen.

- Der betales ikke indskud.

(dog er der et gebyr for indskrivning i foreningens administrations-systemer på 300,-)

- Foreningen har ikke en kassekredit.

- VALHAL Grundejerforening driver ikke antenneforening. Fællesantennen varetages af: KNV-AL.dk

- Oplysninger om formand og kasserer kan findes her: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Seneste regnskab, budget og bestyrelsesreferater findes her: BESTYRELSEN | ØKONOMI .

- Seneste generalforsamlingsreferat findes her: GENERALFORSAMLING .

- Nyeste kopi af vedtægter findes her: GENERALFORSAMLING .

- Der er ikke noget ordensreglement.

- Foreningens CVR-nummer: 32 87 41 26

-Fremsendes der, fra mægler/sælger dokumenter til udfyldelse, pålægges et gebyr på kr. 300,-

Gebyr til køber, i forbindelse med en overdragelse/navneændringer m.v. er på kr. 300,-